Sunt o tînără emoţională şi vreau să mă împărtăş cu voi...

joi, 12 decembrie 2013

OAMENI SI DIN NOU OAMENI

     Ieri a nins pentru prima dată. Astăzi am avut teza pentru a doua oară. Oare ce-am să fac mâine pentru a treia oară? (mă întreb eu printre rânduri)....
  
  Toată săptămâna aceasta a fost plină de evenimente. În fiecare zi trebuia să apară ceva ieșit din comun și deosebit sufletului meu..... Tot mă gândeam c-ar fi bine să mai scriu ceva, să mă împărtăș cu voi (din surse demne de încredere am înțeles că sunt persoane ce mă citesc regulat), dar veșnica întrebare despre ce să vă relatez... și de undeva de acolo din inima mi-au apărut în minte un șir de oameni care într-o oarecare măsură au influențat, influențează și vor influența soarta mea. Întocmind imaginar lista am conștientizat c-am adunat în jur oameni buni, frumoși la chip și suflet ce contribuie la dezvoltarea mea... acum mă gândesc, contribui oare și eu cu ceva la evoluția lor sau trec și eu așa prin viată, ca un obiect, îmi rămâne să sper că nu.
    
      12.12.2012. Exact cu un an în urmă a avut loc un mare eveniment în lumea muzicii pentru Republica Moldova. Un concert de zile mare ce-a adunat o sală plină ce-a fost alături de interpretul de pe scenă. Vreau acum sa-i mulțumesc din suflet lui DAN pentru acea energie pozitivă ce-a transmis-o cu multă dăruire și plăcere noua - oamenilor ce percep talentul adevărat.
    
      Acum în încheiere, îmi dau seama că practic fiecare postare a mea e didicată cuiva, poate ar trebui să abordez unele aspecte sociale, probleme, preocupări ale tinerilor, însa nu pot ... Viața noastră constă din oameni ce ne educă și pe care-i educăm...
     Dragii mei, vă mulțumesc că lăsați câte o amprentă-n viața mea, la fel cum rămân urmele pe zăpadă, unele pe perioade îndelungate, altele temporar, dar rămân...
    Dacă v-am intrigat să citiți până aici adresați-vă  întrebarea: "CE OAMENI AU UN LOC ÎN SUFLETUL MEU?" (adică al vostru) 
    Aștept reacțiile, propunerile și întrebările voastre.
                                                                                                    Cu drag, Doina ...
                                         
                                P.S. The Show Must Go On e tonul acestei săptămâni
                                                                                                                                                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu