Sunt o tînără emoţională şi vreau să mă împărtăş cu voi...

luni, 30 decembrie 2013

Mergem în 2014?

     Toată săptămâna mă gîndesc la voi şi la blog, fiindcă îmi lipsiţi... Oare ce mai faceţi? Cum va pregătiţi de sătbători,ce simţiţi şi dacă v-aţi făcut o retrospectivă a anului 2013?
      A mai trecut un an. Am devenit mai experţi în a trăi şi privi la lucruri ( credem noi, dar nici pe departe nu-i aşa) şi desigur a da sfaturi. :D Unii şi-au mai făcut nişte cucuie,alţii au avut parte de cel mai frumos an din viaţa lor,dar cu toate acestea TREBUIE să fim recunoscători c-am făcut parte din lista persoanelor ce-au trecut în 2013. Ce a fost a trecut, acum privim în viitor şi anume în 2014! Ce ne pregăteşte sau ce dorim noi să ne pregătească acest 2014 ?????
     Mihaela Rădulescu, una dintre vedetele TV de primă mărime din România, în unul din capitolele cărţii sale ''Despre lucruri simple'' vorbeşte despre o metodă simplă de-aţi afla gradul de mulţumire,realizare şi împăcare cu sine pe care am să v-o prezint (poate cuiva îi prinde bine ) nu de dragul scrisului,dar fiindcă e utilă... '' Împărţiţi o foaie albă, imaculată, în două. O jumătate va aparţine trecutului, iar cealaltă, viitorului an. Ce veţi scrie pe foaia albă va deveni, numai în funcţie de dumneavoastră, gunoi sau... tablou.'', astfel în doi timpi şi trei mişcări aflaţi ce vă rezervă 2014.
     Eu, am avut un an frumos. Simt că am evoluat şi asta mă bucură cu adevărat. Am pus nişte puncte pe i şi-am mai trasat nişte beţişoare ce urmează să devină i pe viitor, deci mă aflu în mişcare, care se numeşte VIAŢĂ.
      Vă doresc multă-multă SĂNĂTATE, FERICIRE, DRAGOSTE, CĂLDURĂ ÎN SUFLET ŞI CASE, AGENDĂ PLINĂ DE EVENIMENTE SI DEGUR, BANI (ei sunt una din sursele noastre de fericire :D ).
    Vă mulţumesc, eu sunt ceea ce mă vedeţi voi. Împreună construim viaţa.
                               Vă îmbrăţişez şi Sărbători fericite!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu