Sunt o tînără emoţională şi vreau să mă împărtăş cu voi...

sâmbătă, 21 martie 2015

O nouă zi. O nouă viață.

NANI, la mulți ani!

     Omul e fericit când are alți oameni fericiți lângă el...
Astăzi scumpa mea nană este împreună cu persoanele dragi sufletului ei. S-au adunat cu toții la Brook House pentru a împărtăși zâmbete, culori vii și multă voie bună cu omagiata.
    Au fost câteva luni de pregătiri, multă implicare și dorință de-ai face Victoriei (nanei) o zi specială.

Acum, e momentul să-ți
mulțumesc și eu, în primul rând, pentru că ești în viața mea. Te ador, respect și mă mândresc cu tine!
    Ai mult curaj și aspirație spre a trăi frumos, într-un echilibru trup- suflet.
Ești un curcubeu. Pe chipul tău se regăsesc toate culorile unei femei împlinite.
Ai doi băieți de nota 10+ și multe experiențe...

De ce „O nouă zi”, „O nouă viață„ ?
... Fiindcă ești unică, fiindcă ești a noastră și te iubim...

Te vedem cea mai bună în ceea ce faci, sănătoasă, activă și pasionată, jucăușă cu viața.
Te simțim alături. Te susținem. Te așteptăm.

P.S. În Timișoara soarele și cerul senin sunt pentru tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu