Sunt o tînără emoţională şi vreau să mă împărtăş cu voi...

joi, 22 ianuarie 2015

Cum ar fi DACĂ...

Cum ar fi DACĂ ne-am spune adevărul nouă înșine și celor din jur? Am avea mai multe de câștigat sau pierdut?
Vom trai mai intens sau ne vom da bătuți la fiecare fleac?
Scriu pentru cei care au multe de spus, dar nu au curaj... Tot lasă pentru mâine, fără a înțelege că acest mâine, de fapt e o altă viață cu alte personaje. E o piesă în care nu se știe care-ți va fi rolul, principal,
secundar sau episodic.
  Uneori poate e mai bine sa te gândești de ce ai făcut decât de ce nu ai făcut. Viața e prea frumoasă pentru a face colecție de regrete.
Cum ar fi DACĂ am trăi mai conștienți de ce ni se întâmplă? Am trăi mai intens sau am renunța motivând că nu avem timp. Nu avem timp pentru ce? Pentru NOI, cei din jur, natură sau nu avem timp pentru viață, și dacă pentru toate acestea nu avem timp, atunci pentru ce îl avem?  Pentru o slujba plicticoasă, dar stabilă, pentru o rutină amară, dar acceptabilă sau pentru eternitate ... TIMP avem, dorință de-al savura mai puțină....
Cum ar fi DACĂ s-ar face noapte? Ne-am gândi la soare  ca ceva imposibil sau am răspândi căldura și lumina sufletelor noastre pentru a readuce speranța, lumina și frumusețea în această lume... Întunericul, de fapt, e și el o parte din noi, e un mister, monstru sau o șansă ... contează cum îl folosești...
Cum ar fi DACĂ ne-am cunoaște și împărtăși visurile?  Am trăi mereu cu frica de-a nu le pierde, de-a nu fi invidiați sau vom fi cei fericiți și dornici  de-a  face reale visurile altora?
  Eu aleg varianta a doua.... Eu vreau să fiu Moș Crăciun, Zâna cea Bună sau orice alt personaj ce dăruiește bine...
Cum ar fi DACĂ, tu, cel care citești acum ți-ai completa propria listă cu răspunsuri la CUM AR FI DACĂ...
Răspunsurile, te-ar încuraja să trăiești așa ca până acum, să adaugi ceva elemente-sentimente cheie sau să-ți iei viața de la capăt?

Răspunsul e în tine...... GĂSEȘTE-L!

2 comentarii: