Sunt o tînără emoţională şi vreau să mă împărtăş cu voi...

miercuri, 26 februarie 2014

Sunt ACASA.....

Salutare Naţiune!!!!!!!!
Ce mai faceţi????????
.....Dacă mă întrebaţi pe mine ce fac,atunci eu sunt Acasă......
...Scriu...Săptămîna aceasta e una productivă,motivaţională şi plină de transformări pentru mine.... Am înţeles că dacă munceşti,cît de puţin,atunci ajungi la rezultatul dorit. Iniţial ai un vis mare, iar apoi din el extragi un şir de scopuleţe sau obiective mai mici, pe care dacă le atingi - ajungi la dorinţa ta cea mare... păi bine,uite cam asta fac eu acum...Mă conving că oamenii care odată ţi-au fost învăţători într-o zi, îţi pot deveni prieteni,iar încercările,cît de dificile n-ar fi,doar te fac să ieşi din zona de confort... şi încă ceva,de ai o întrebare   adreseaz-o,iar Universul îţi va da răspuns!
....Mă întorc la ideea iniţială,sunt Acasă şi anume de aceasta sunt Norocoasă....
P.S. Pentru acest articol m-a inspirat Dara, cu piesa "Sunt acasă"

Un extras...      Undeva în altă parte,
                  Peste ţări,doar într-o noapte
                  Lumea întreagă, se gîndeşte
                  Că, pe cineva iubeşte.


Un comentariu: