Sunt o tînără emoţională şi vreau să mă împărtăş cu voi...

vineri, 26 septembrie 2014

Sunt o studentă NOROCOASĂ !

     Bună,dragii mei!
           Sufletul, dar și dorința de-a vorbi despre oameni frumoși, bravo și atenți la cei din jur mă cheamă din nou la voi.....
     DA, sunt STUDENTĂ și nu una simplă, ci de aceea NOROCOASĂ.....NOROCOASĂ pentru că am fost admisă într-o țară străină, susținută și îndrumată la tot ceea ce fac, dar și ghidată de o forță supremă care la fiecare pas mi-a trimis exact persoanele de care am avut nevoie și cu mesajul respectiv ....
    Am fost admisă la Timișoara, un oraș frumos și departe de casă, iar mai exact la 829 km de Chișinău (cel puțin așa îmi spune google), deci distanța e pe măsură..... 
   Intuiesc eu acum că vă gîndiți de ce ai plecat atît de departe, că drumul e lung, greu, obositor și costisitor, însă eu sunt studentă NOROCOASĂ ..... 
  Oameni comunicabili pe drum, au fost tocmai trei care mi-au "scurtat" calea cu o vorbă bună, șoferi amabili, deschiși la minte și săritori la nevoie chiar aș spune,dar și un verișor atent (IȚI MULȚUMESC MULT!), de fapt vă mulțumesc mult la toți.....
     Aventura a început cu dreptul,iar după cîte știu eu, inceputul contează cel mai mult, fiindcă anume atunci îți faci o părere...
  ȘI TOTUȘI, DE CE SUNT NOROCOASĂ vă întrebați, păi e simplu, fiind la distanță mare de casă mă simt foarte bine, entuziastă și sigură că VIAȚA E FRUMOASĂ, iar așa cum norocul e o noțiune relativă și omul participă singur la făurirea lui, atunci eu am descoperit, pentru mine cel puțin, secretul....
   Am fost testată de soartă, fiind nevoită să iau o decizie mai complicată, însă nu-mi pare rău de nimic, totul se aranjează, dorință de-ar fi...
 Cel mai IMPORTANT din acest articol e faptul că vă RECOMAND să faceți SCHIMBĂRI ÎN VIAȚA VOASTRĂ, ea este DOAR UNA!
   ...Al doilea lucru important din articol este că MULȚUMESC DIN TOT SUFLETUL OAMENILOR CE MĂ ÎNCURAJEAZĂ ȘI CONFIRMĂ, FĂRĂ SĂ VREA, FAPTUL CĂ AM LUAT O DECIZIE BUNĂ ! 
  P.S.Toți cei ce se regăsesc printre rîndurile de mai sus, vă spun că sunteți DEOSEBIȚI ! 
   .....Și cum după un așa început să nu afirm că sunt o studentă NOROCOASĂ........
  ...........EMOȚIILE SUNT PE MĂSURĂ...............

Un comentariu:

  1. Scumpa mea! Sunt foarte bucuroasa, ca vezi doar lucruri bune si esti recunoscatoare pentru tot ce ti se intampla! Recunostinta este forta, care te indruma spre succes, care te sustine sa te realizezi! Bravo!!

    RăspundețiȘtergere